2009. december 10., csütörtök

tegnap este csináltam egy török recept alapján cukkinből, paradicsomból, répából, hagymából, fokhagymából pici erős paprikából és fűszerekből nyers eledelt. felvágtam a cukkinit olyan 4 cm hosszú vékony csíkokra, a paradicsomot kockára, a répát a cukkinihoz hasonlóan csak vékony csíkokra, a hagymát véletlenül kis kockákra, de a fél erős parikát direkt. ezeket összekvertem egy nagy tálban a zúzott és aprított fokhagymával.

egy másik edényben csináltam hozzá öntetet kb. 1 dl olivaolajból, 5 evőkanál citromléből, 1 teáskanál pirospaprikából, 1 csapott teáskanál cayene borsból, ugyanennyi őrölt római köményből és fél teáskanál sóból. ráöntöttem a zöldségekre, jól összekevertem és állni hagytam (már éjjel volt, úgyhogy jó pár órát).

szerintem nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések: