2009. december 10., csütörtök


ebben az évben elkapott a karácsony szele, amin magam is meglepődtem, de úgy döntöttem hagyom magamat és várom a végkifejletet.

először is ideírom az adventi limonádé receptjét. kipróbáltam és bevált. először is kifacsarom egy kiló citrom levét, amiből kb. fél liter citromlevet kapok, de inkább kicsit kevesebb lesz. beleöntöm egy üvegbe, a legjobb ha akad egy szélesszájú gyümölcsleves. úgy 6 cm ürességet hagyok, hogy elférjen benne a vaníliarúd, az 5-6 egy centi körüli fahéjrúd, a 6-8 szegfűszeg, az 5-6 szegfűbors, a 4 evőkanál narancsvirágvíz és a sok méz. mivel én aztán szeretem ha jó édes a limonádé, annyit teszek bele amennyi fér. most már lezárhatjuk az üveget de jól, mert jön a shake. ezt az egészet egy hétig érlelem. kell a türelem, mert csuda finom lesz a végén. sütivel, kekszel, mézeskaláccsal vagy csak úgy élvezetes lesz a limonádé.

majd sütök is.

Nincsenek megjegyzések: